16072009

Godmorgon allihopa! ♥

Ställde klockan idag, på 11. (det känndes ju mkt värt !) Aja, då gick jag upp, sedan åt jag frukost & nu så sitter jag här. Har inte så mkt att skriva om just nu så här kommer lite nyheter från webben:


-Kate Moss, visst är klänningen fin?
Men att köpa en för en halv miljon kronor är väl inte värt?!
Lite för dyrt för en klänning tycker jag.


Detta är världens dyraste skor, som går att köpa i Harrods i London.

Priset är satt till en miljon pund (cirka 14 miljoner svenska kronor)
för skapelserna som är designade av Stuart Weitzman.
Varför så dyra? Ja, skorna är gjorda av vävd platinatråd.
Sedan är de utsmyckade med 642 runda och ovala rubiner på över 120 karat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0