Igår.

"17 Juli,14:35" Klockan 8 i morses pep min väckarklocka. Då var det dax att gå upp för att göra sig iordning till att åka. Jag packade det sista, sedan gick jag ner till köket och åt frukost. Mamma & jag gick över till grannen, Jenny, Anders, Markus & Matias, och sa adjö till dom. Dom är Musses nuvarande skötare, bara medans vi är borta, så ser dom till att musse har det bra och ger honom mat. Sen kom Agneta och Claes till oss, då bar det av. Mot norrland! Första stoppet blev en liten visit i Storfors, vid en mack. Lite godisköp & någon tidnig, plus bensträckning såklart! Sedan bar det av till Vansbro, där käkade vi pizza & tog en kissepaus. Sedan vidare, och nu så sitter jag i bilen på väg till Mora där nästa hållplats är, där ska vi även bo under natten. På Våmåbadet. Jag & Erik har hitils kollat på Eva & Adam, läst och kollat på Eva & Adam i typ 3 timmar. Men nu ska jag sluta skriva för stunden, skriver mera senare ikväll. // Moa (:
"17 Juli 20:00" Nu sitter vi alliopa plaserade utanför våran husvagn, Mikael,Ingrid & Bella kom senare till campingen, eftersom att Ingrid jobbade. Men nu är ju dom här, och dom har redan ställt sig på plats. Har vart och badat i sjön, det var inte jättevarmt men både jag, Erik och Bella har badat. Och efter att vi hade Badat så spelade allihopa volleyboll på stranden. Mycket skojjigt hade vi! Senare sen ska vi grilla korv m.m. BTW.Pappa och  Claes har också badat, fast senare. vi hade bokat en plats vid sjön. Men det ade blivit ett missförstånd, så vi står längre uppåt mot land. Plus att annars är det jättefint här, fräsha toaletter m.m. Så Våmåbadet är en mycket mysig camping! Fast det är lite dåligt att det är telia surfson här på campingen, men att det inte funkar. Tyypiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0