Jag drar nerr min rulllgardin...

ska nog gå och lägga mig och sova nu blir förmodligen till att gå upp ganska tidigt imorgon. Aja, lite om kvällen kommer här. Har hunnit med mkt idag va ute och gick i skogen efter middagen. Sen hem igen, då åt jag svampstuvning, mummms! Sen gick jag ut och tog en prommenix, bara runt i byn lite. Sen hem igen, kikade på "Paris Hilton-My new BFF"  i repris på www.tv3.se/replay grymmt underhållande i alla fall, men lite taskigt att skaffa en ny bästa vänn genom att söka efter dom, sedan låta dom vara med i ett teveprogram.Aja paris är ju paris. och nu så sitter jag härr, ska nog gå och nana nu. Har inte blivit så roliga blogginlägg idag förresten, det är bara för att jag inte har hunnit, har ju packat m.m. Så jag bjussar på lite gamla bilder nu, dom får nu nöjja er med. Pussis&kramis// Moa♥


Bara för att jag diggar den.

Vilhelm är för söt!

Bara för att jag är skitbra på att ta kort på, aa. ..Kevin borg ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0