Nattinatti :*

Kom hem för ungefär två timmar sedan från Harry Potter filmen. Jag och dizan var inne i stan ungefär klockan kvart över sex. Då köpte vi godis sedan tog vi ut biljetterna till filmen, sedan blev det an lite seg väntan på att filmen skulle starta. Det var ganska bra tkr jag, dock inte så "spännande" den var mer rolig om mam säger så.  Man får tillexempel veta mycket om voldermorts odödliga sjääl. Och lite mera om Harrys föräldrar, av mig får filmen 4/5 toasters ;))

Aja, nu är det nog dax att krypa till kojjs, ska upp ganska tidigt imorrn, ungefär klockan halv nio? jääääsp! Så det är nog bäst att jag kryper till kojjs nu. btw, kommer nog inte uppdatera så mkt på semestern, vi åker imorrn och kommer hem den 31 juli, då ska det bloggas, myyyycket igen! Aja, nu ska jag verkligen gå ock lägga mig! NattiNatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0