Today

Sitter här nu igen, har precis vart ute och gått en promenix. Vädret är inte super bra idag heller. Får ju hoppas att det blir bättre snart. För sommarlovet håller på att gå mot sitt slut. Jag hoppas dock på att vädret uppåt, tillexempel i norrland blir mycket, mycket bättre än vad vädret är här nere just nu! Vill ju kunna bli mer brun utav solen & kunna bada i havet igen. Vi håller tummarna för att vädret ska bli mycket, mycket bättre nu framöver!

Nu ska jag snart gå och duscha, känns bäst att ha gjort sig iordning en stund innan det är dax att åka till HarryPotter, bion. Bion börjar klockan sju här, så jag ska åka hemifrån klockan sex typ för att möta upp Dizan, sedan tar vi och själva in till staden. Det ska bli spännande att se vad denna harry potter film har att bjuda på, har i och för sig läst boken. men boken och filmen är aldrig lika i alla fall. Så efter harrypotter filmen idag så väntar vi förväntansfullt efter Twilight filmen New moon som har premiär den tjugonde november (tre dagar efter min födelsedag) jag har även läst den boken men vi får ju se om filmen är lika bra som boken.

Känner mig så tråkig så jag bjuder på denna bild;

Gammal bild!, men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0