Typ, godkväll?

Idag har det bara varit slappardag, urkäkta att jag inte skriver för än nu men jag sov för det första ganska länge, När jag vaknade åt jag frukost sen startade jag att packa saker till semestern. Har inte packat ner så mycket än, men jag hann få ner böcker lite kläder och skor innan grannen ringde och frågade om jag ville komma över på middag. Jag tackade ja, dt bjöds på pizza, grillkorv, makaroner, sallad och ost m.m. Sen hem igen. Då bokade jag biljetter till Harry Potter-Halvblodsprivsen som jag ock Dizan ska se på torsdag. Hoppas på det bästa! Sen har jag bara chillat läst & kollat på tv. Jag försökte också kolla igenom Harry Potter-Fenixordern men det gick inte att sitta still så länge när det var bra väder ute, så jag gick ut på promenix. Dock så började det regna så jag gick hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0